Niektóre drużyny wykorzystują wielkie toury do okazjonalnej zmiany swoich koszulek. W tym roku w odświeżonych strojach do Giro d’Italia przystąpią kolarze EF Education-EasyPost oraz Intermarche-Wanty.
Jutro rozpocznie się pierwszy wielki tour w tym sezonie – Giro d’Italia. Za nami prezentacja zawodników, podczas której mogliśmy zobaczyć nowe stroje EF Education-EasyPost oraz Intermarche-Wanty. Zawodnicy obu zespołów będą w nich rywalizować przez najbliższe trzy tygodnie.
Zmiana barw ekipy Jonathana Vaughtersa na Giro d’Italia staje się już małą tradycją. Wszystko z powodu różowego koloru, który – ze względu na maglia rosa – musi zostać zastąpiony innymi. Tym razem drużyna EF Education-EastPost zdecydowała się na czarno-żółto-różową wariację, którą można zobaczyć poniżej.
New kit, same smile, hello @EFprocycling 👋#Giro pic.twitter.com/Iu8gxsWlUe
— Giro d'Italia (@giroditalia) May 2, 2024
Na zmianę kolorów swoich trykotów zdecydowała się również ekipa Intermarche-Wanty, która w Giro d’Italia przystąpi w strojach z mocnymi niebieskimi akcentami. W ten sposób ekipa chce wyróżnić jednego ze swoich głównych sponsorów – Vini Fantini.
Love the new #Giro kit by Verge Sport 🩵💛
📸 @cyclingmedia_ag pic.twitter.com/ftQgRHbAp6
— Intermarché-Wanty (@IntermarcheW) May 2, 2024