fot. questsport.cc

Firma Questsport.cc pochwaliła się w mediach społecznościowych, że została oficjalnym partnerem sprzętowym Polskiego Związku Kolarskiego. Polski producent odzieży będzie dostarczał stroje dla reprezentacji narodowej naszej ojczyzny.

Markę Quest możemy kojarzyć z kolarskiego peletonu m.in. z dostarczania koszulek liderów Tour de Pologne czy obsługi takich ekip jak HRE Mazowsze Serce Polski. Teraz polski producent wykonuje kolejny krok w swoim rozwoju i zostaje oficjalnym partnerem Polskiego Związku Kolarskiego deklarując, że na biało-czerwonych czekać będą „najlepsze, najbardziej innowacyjne, a także najszybsze stroje w jakich nasi reprezentanci mieli okazję startować”.

Poprzedni artykułLa Route d’Occitanie 2023: Jason Tesson najlepszy na drugim etapie
Następny artykułTour de Suisse 2023: Bahrain-Victorious i Tudor wycofują się w hołdzie dla Gino Mädera
Niegdyś zapalony biegacz, dziś sędzia siatkówki z Pomorza, przy okazji aktywnie grający w jednej z trójmiejskich drużyn. Fan kolarskich statystyk i egzotycznych wyścigów. Marzenie związane z tą dyscypliną? Wyjazd na Mistrzostwa Świata do Rwandy w 2025 roku.
Subscribe
Powiadom o
guest
3 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Mitch
Mitch

Czy te stroje zawsze musza wygladac tak samo nawet z tymi 2 kolorami mozna cos pokombinowac, a najlepiej dodac czarny wiadomo gdzie i ewentualnie wstawic akcenty.

Łukasz
Łukasz

Od strony graficznej, porównując z niektórymi strojami Lidl Trek to sztos!
Porównując z całą resztą to takie sobie.
Jeśli chodzi natomiast o krój to taki troszkę sprzed kilku lat… szczególnie tak krótkie rękawki.
Nazywanie ich najlepszymi i najbardziej innowacyjnymi to już mega przegięcie!

Apologeta KOLARSKIEJ FARSY
Apologeta KOLARSKIEJ FARSY

Według mnie to pod napisem polska powinien widnieć napis : Narodowy program rozwoju kolarstwa – oraz hasło ” Choć są długi są kolarze , kadra wszystkim wam pokaże.” albo ” Ministerstwo zrób choć coś . wykup tor i rób tam COS:)”

Kamil
Kamil

Kurde, kto projektuje te stroje? 95% odzieży rowerowej na naszym rynku ma design jakby meta była na odpuście jakiejś wsi na Podlasiu. Jakieś rastry z photoshopa CS3 2008, obrysiki na wkładce, by kolarz wiedział gdzie ma siedzieć. Serio można to zrobić lepiej.