fot. EF Education-EasyPost

Kolor różowy pozostaje znakiem rozpoznawczym strojów drużyny EF Education-Easy Post, w której od tego sezonu ściga się Polak Łukasz Wiśniowski. Niemal identycznie wygląda koszulka damskiego składu EF Education-TIBCO-SVB. 

Projekt koszulki na sezon 2022 jest współczesną interpretacją wzoru w romby, który był znakiem rozpoznawczym strojów także poprzednich wcieleń drużyny jak Slipstream czy Garmin.

Zarówno panowie, jak i panie będą jeździli w niemal tak samo wyglądającej koszulce, z tym że u mężczyzn zastosowano ciemniejszy odcień niebieskiego.

Logo głównego sponsora męskiego składu, czyli EF Education jest największe i umieszczono je w centrum klatki piersiowej, dopasowując do jednego z rąbów. Drugi sponsor Easy-Post, który został partnerem podopiecznych Jonathana Vaughtersa na sezon 2022, dostał do dyspozycji dużo mniejszą powierzchnię. Widnieje obok innych mniejszych mecenasów jak Nippo, One Provence, Ville de Marseille, Department Bouches du Rhône, Rapha czy Poc.

A Łukasz Wiśniowski prezentuje się w nowym stroju tak.

Na damskiej koszulce nazwy sponsorów znalazły się po dwóch stronach zamka. Są to: EF Education, TIBCO oraz Silicon Valley Bank. Żadna z nich specjalnie się nie wyróżnia.

W obu przypadkach nazwa marek Rapha, która dostarcza odzież, oraz dostarczyciela sprzętu (marki Cannondale) znalazły się na rękawkach.

Angielska marka Rapha wprowadzi do sprzedaży powyższe stroje wiosną tego roku.

Poprzedni artykułPlaga pozytywnych testów na covid-19 torpeduje MŚ w CX i Challenge Mallorca
Następny artykułKto wygrywał w Challenge Mallorca? [quiz]
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W kolarstwie szosowym urzeka ją estetyka tej dyscypliny stojąca w opozycji do cierpienia. Amatorsko jeździ na rowerze górskim i szosowym, przejeżdżając kilka tysięcy kilometrów rocznie.
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Jan
Jan

Pstrokacizna … zwłaszcza z kamery helikoptera widoczna będzie jako brudny róż. Dobrze tylko, że kreatorzy ze znanej firmy nie zaaplikowali w spodenkach modnych wyszarpanych dziur!