Firma Deceuninck podpisała czteroletnią umowę sponsorską z drużyną Alpecin – Fenix.

Już od 2019 roku belgijska firma była widoczna w peletonie. Trzy lata jej logo widniało na koszulkach drużyny Patricka Lefevere’a, czyli Deceuninck-Quick-Step. Jednak od przyszłego sezonu ekipa, w której jeździ między innymi Julian Alaphilippe będzie nosiła nazwę Quick Step-Alpha Vinyl.

Od stycznia natomiast belgijska firma specjalizująca się między innymi w oknach i drzwiach łączy swoje siły z Alpecin – Fenix. Jej wsparcie dotyczy nie tylko drużyny męskiej, ale także żeńskiej, kolarzy przełajowych i górskich.

Bardzo się cieszę, że mogę ogłosić naszą współpracę z Alpecin – Fenix. Wspieranie młodych talentów oraz kolarstwa kobiet doskonale wpisuje się w nasze zasady. Wierzę, że dzięki zespołowi nasza marka będzie widoczna przez cały sezon

– powiedział dyrektor generalny Deceuninck Group Francis Van Eeckhout.

W minionym sezonie kolarze Alpecin – Fenix wywalczyli 33 zwycięstwa. Osiem z nich padło łupem Mathieu van der Poela, który wygrał między innymi Strade Bianche i jeden z etapów Tour de France. Po dziewięć triumfów zanotowali Tim Merlier i Jasper Philipsen.

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments