Nowość 2009

sidi-ergo2_vernice_czarne3

Produkt: Buty SIDI EGRO 2 Carbon Vernice

Przeznaczenie: szosa

Dostępne kolory: czerwony i czarny

Zapinanie:

Klamra Caliper Buckle

sidi-klamra

Lekki, mikrometryczny system zapinania buta. Zapięcie następuje dzięki podniesieniu dźwigni centralnej klamry. By w pełni otworzyć klamrę należy podnieść równocześnie dwie małe boczne klamry. Regulacji mikrometrycznej, na przykład podczas jazdy, dokonuje się naciskając górną cześć centralnej dźwigni. Klamra i paski są wymienne i dostępne w ofercie części zamiennych.

Soft Instep Closure System

sidi3

Szeroki, anatomicznie ukształtowany pasek znany z poprzednich lat został zmodyfikowany – termicznie scalono jego elementy dla poprawy ergonomii i komfortu użytkowania. Dzięki temu rozwiązaniu siła nacisku klamry jest rozprowadzona równomiernie wokół podbicia stopy. Pasek może być regulowany z obu stron, dając możliwość indywidualnego dopasowania do objętości stopy. Tym samym nie ma potrzeby stosowania dodatkowych pasków przedłużających. System łączy się z klamrami Superlight Buckle oraz nowymi klamrami Caliper Buckle. Pasek jest wymienny i dostępny w ofercie części zamiennych.

Tecno II System

sidi-tecno-system2

Zastosowano tu wytrzymałą żyłkę polimerową oraz system zapadkowy dla możliwie najlepszej dystrybucji siły zaciśnięcia. System umożliwia mikrometryczne poprawki w sile z jaką stabilizuje stopę. Dzięki zastosowaniu żyłki lepiej niż rzep dostosowuje się do kształtu stopy użytkownika. Tegoroczny Tecno II System jest mniejszy oraz lżejszy od poprzednika. System jest wymienny i dostępny w ofercie części zamiennych.

High Security Velcrosidi-security

Dzięki zintegrowanym polimerowym ząbkom system zapobiega samoistnemu luzowaniu rzepów podczas jazdy.

Wierzch buta:

Vernice

Specjalny materiał zbudowany z mikrowłókien. Jego gładka, zewnętrzna struktura sprawia, że brud i woda nie przywierają do powierzchni buta. Do czyszczenia należy używać łagodnego mydła i wody. Użycie alkoholu lub szorstkich materiałów czyszczących może spowodować uszkodzenie powierzchni.

Sidi Heelsidi-heel

Wzmocniona pięta sprawia, że stopa przytrzymywana jest w optymalnym położeniu. Pięta nie podlega deformacji nawet po długim czasie użytkowania.

Adjustable Heel Retention Device

sidi

Nowy system, dzięki któremu możliwe jest regulowanie objętości tylnej części buta, tuż nad piętą. System usztywnia tylną cześć buta i umożliwia lepsze dopasowanie buta w tej strefie. Dzięki możliwości regulacji objętości w okolicy pięty but nie ma możliwości przesuwania się podczas agresywnych sprintów, czy trudnych siłowych podjazdów. System jest regulowany za pomocą dwóch niezależnych wkrętów. By zacieśnić go wokół pięty należy przykręcić wkręty w stronę znaku +, analogicznie by zwiększyć jego rozstaw, w stronę znaku -. System jest wymienny i dostępny w ofercie części zamiennych.

Podeszwa:

Full Carbon

sidi-podeszwa

Podeszwa skonstruowana w pełni z włókien węglowych. Splot włókien dostosowany jest do specyficznych obciążeń, na jakie narażona jest podeszwa buta. W przedniej części podeszwa zapewnia niewielki stopień elastyczności, by zwiększyć wygodę użytkowania i zminimalizować szkodliwy ucisk. Natomiast w miejscu umieszczenia bloku i dalej w kierunku pięty zapewnia największą sztywność potrzebną do bezstratnego przekazywania mocy. Podeszwa zbudowana w całości z włókien węglowych może być cieńsza, dzięki czemu zmniejsza się dystans między stopą a osią pedału – dodatkowo zwiększając efektywność przekazywania nacisku. W okolicy palców umieszczono element zapobiegający poślizgom podczas chodzenia, a na pięcie tradycyjnie gumowy, wymienny element antypoślizgowy. Podeszwa jest kompatybilna z blokami Look Keo.

Dystrybutor: Velo Sp. z o.o.

ul Pszczyńska 305

44-100 Gliwice

www.velo.com.pl

Poprzedni artykułKask Sine Thesis
Następny artykuł67 Wyścig Paryż – Nicea
Marek Bala
Pomysłodawca, założyciel i właściciel naszosie.pl. Z wykształcenia ekonomista, kilkanaście lat zarządzający oddziałami banków. Pracę w „korpo” zakończył w 2013 i wtedy to zdecydował poświęcić się tylko pasji. Na szosie jeździ amatorsko od ponad 20 lat. Mąż i ojciec dwóch synów.