fot. BORA-hansgrohe/Sprint Cycling Agency

Na początku maja dowiedzieliśmy się, że począwszy od Tour de France niemiecka ekipa BORA-hansgrohe będzie miała nowego sponsora tytularnego w postaci firmy Red Bull. Teraz WielerFlits opublikowało projekt nowej koszulki tej drużyny.

Pod koniec ubiegłego roku słynny producent napojów energetycznych objął większościowy pakiet 51% udziałów w ekipie BORA-hansgrohe, a właściwie spółce Ralpha Denka, która stoi za zespołem. Następnie Red Bull musiał jeszcze poczekać na zgodę austriackiego urzędu ds. konkurencji i gdy niedawno dano zielone światło temu projektowi ogłoszono go publicznie wraz z datą zmian.

Red Bull-BORA-hansgrohe ma szanse na stałe zagościć w światowej czołówce. Austriackie media podają, że budżet wzrośnie z 25 milionów euro do około 45 milionów euro rocznie, co ma być odpowiedzią na obecne możliwości finansowe UAE Team Emirates. Zespół Ralpha Denka nadal jeździł z niemiecką licencją, ponadto zdradzono, że około 30% budżetu zostanie zainwestowane w ulepszenia struktury zespołu. Co to oznacza? M.in. skauting. Od 2025 roku ekipa wystartuje z własnym developmentem będącym przejściem między słynną juniorską ekipą GRENKE-Auto Eder a World Teamem.

Poprzedni artykułEmmanuel Macron podarował Xi Jinpingowi żółtą koszulkę z Tour de France
Następny artykułPunkty zapalne – zapowiedź 9. etapu Giro d’Italia 2024
Niegdyś zapalony biegacz, dziś sędzia siatkówki z Pomorza, przy okazji aktywnie grający w jednej z trójmiejskich drużyn. Fan kolarskich statystyk i egzotycznych wyścigów. Marzenie związane z tą dyscypliną? Wyjazd na Mistrzostwa Świata do Rwandy w 2025 roku.
Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Albert
Albert

Nie ładny.

Grzegorz
Grzegorz

Wygląda na szybką, maczał chyba w tym palce Adrian Newey z F1 🙂

Anty hiphop
Anty hiphop

Dlaczego koszulki nie ma w głównym zdjęciu tego newsa? Wszystko, żeby tylko kliknąć… pijawki dziennikarskie.