Tour de Pologne to największe przedsięwzięcie w polskim sporcie pod względem logistyki. Spójrzmy, co trzeba przygotować, aby przeprowadzić wyścig.

66_top



7 kilometrów banerów reklamowych

12 miast – starty i mety poszczególnych etapów

13 kilometrów płotków wygrodzeniowych

14 premii górskich

15 kilometrów przewodów elektrycznych

16 premii lotnych

22 tiry scenografii

50 pojazdów w kolumnie reklamowej

300 osób ekipy technicznej i organizacyjnej

350 osób Komitetu Organizacyjnego w miastach etapowych

400 osób w ekipach sportowych

400 kilometrów taśmy wygrodzeniowej, zabezpieczającej trasę wyścigu

400 miast i miejscowości, przez które przejeżdża wyścig

420 aut w kolumnie wyścigu

450 elementów scenografii przestrzennej (balony, bramy, namioty)

1200 osób przemieszczających się codziennie wraz z wyścigiem

1253 kilometry trasy wyścigu

6000 piktogramów opisujących i wyznaczających trasę wyścigu

7000 identyfikatorów

21 000 osób biorących udział przy zabezpieczeniu trasy całego wyścigu

30 000 m2 mobilnego miasteczka Tour de Pologne (scenografia, prezentacje zawodników i sponsorów, animacje, imprezy towarzyszące, koncerty i parady, dwa mobilne biura MOVICO

2 000 000 publiczności na trasie wyścigu

Źródło: Lang Team



Poprzedni artykułNie wierzyłem, że uda mi się ukończyć TdF
Następny artykułContador liderem rankingu UCI
Pomysłodawca, założyciel i właściciel naszosie.pl. Z wykształcenia ekonomista, kilkanaście lat zarządzający oddziałami banków. Pracę w „korpo” zakończył w 2013 i wtedy to zdecydował poświęcić się tylko pasji. Na szosie jeździ amatorsko od ponad 20 lat. Mąż i ojciec dwóch synów.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments