P1050470Obchodzący 10 urodziny magazyn marketingu i sprzedaży “Brief” od początku swojego istnienia odpowiada na pytanie „W jaki sposób skomponować skuteczny mix narzędzi marketingowych, aby osiągnąć sukces w sprzedaży?!”. Opisując rynek marketingu i sprzedaży coraz częściej spotykamy ludzi, którzy robią to lepiej od innych. Bohaterów, którzy dowodzą sobie i innym, że efektywne działania, poparte przemyślaną i spójną strategią marketingową przynoszą efekty w sprzedawaniu produktów, usług i idei. W usługach, produkcji, sporcie, turystyce, polityce czy sztuce potrzebni są świadomi i profesjonalni sprzedawcy, kierujący się zasadami etycznego i odpowiedzialnego biznesu.
Dzisiaj wyróżnienia od naszej redakcji przyjęło cztery niezwykłe osobowości marketingu:

Człowiek Biznesu 2009: Czesław Lang

Człowiek Mediów 2009: Ryszard Pieńkowski
Człowiek Marketingu Miejsc w Administracji Publicznej 2009: Wojciech Szczurek
Gwiazda Reklamy 2009: Tomasz Kot

Wybitny sportowiec. W efektywny i efektowny sposób zarządzał swoją karierą kolarską w czasach, gdy wolny rynek w Polsce wydawał się nieosiągalnym marzeniem. Dziś organizator wielkiego sportowego wydarzenia, nie tylko sportowego, obejmującego swym zasięgiem cały kraj, relacjonowanego i komentowanego w całej Europie. Buduje nowoczesną firmę, a jej sztandarowa impreza najskuteczniej promuje Polskę na świecie.