CAuldPhoto / BMC Racing Team

Amerykański zespół postawił na sprawdzony w ostatnich sezonach zestaw czerwono-czarnych barw.

Główną zmianą w trykotach dwukrotnych mistrzów świata w jeździe drużynowej na czas jest dodanie niebieskich elementów z logo nowego sponsora – Sophos. Firma zajmuje się ochroną danych w „cyberprzestrzeni” i obsługuje ponad 100 milionów klientów w 150 krajach.

Większa część stroju jest identyczna jak w poprzednim sezonie – czerwono-czarne figury (ze złotym obramowaniem w przypadku mistrza olimpijskiego). Na szyi i górnej części spodenek pojawiły się niebieskie pasy z logo Sophos, a na rękawach ponownie wstawiono białe prostokąty ze znakiem TagHeuer. Za produkcję ponownie zabrała się firma Assos. Trzeba przyznać, że kolorowy miszmasz wygląda nieco kontrowersyjnie…

fot. CAuldPhoto / BMC Racing Team

BMC Racing Team w przyszłym sezonie ponownie będzie celować w wiosenne klasyki wspierając Grega Van Avermaeta, który w kończącym się roku był jednym z najlepszych specjalistów od jednodniowych wyścigów. W Tour de France liderem ponownie będzie Richie Porte. Skład wzmocniono specjalistami od Ardenów – Simonem Gerransem i Alberto Bettiolem.

fot. CAuldPhoto / BMC Racing Team
Poprzedni artykułMarcel Kittel dostał pozwolenie na założenie koszulki Katusha-Alpecin
Następny artykułDwaj kandydaci na Prezesa Polskiego Związku Kolarskiego
Menedżer sportu, fotograf. Zajmuje się sprzętem, relacjami na żywo i wiadomościami. Miłośnik wszystkiego co słodkie, w wolnym czasie lubi wyskoczyć na rower żeby poudawać, że poważnie trenuje.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments