Amerykański zespół postawił na sprawdzony w ostatnich sezonach zestaw czerwono-czarnych barw.
Główną zmianą w trykotach dwukrotnych mistrzów świata w jeździe drużynowej na czas jest dodanie niebieskich elementów z logo nowego sponsora – Sophos. Firma zajmuje się ochroną danych w „cyberprzestrzeni” i obsługuje ponad 100 milionów klientów w 150 krajach.
Our classic red and black with a touch of blue! We're proud to present our 2018 racing kit made by @assos_com. #Ride_BMC pic.twitter.com/2LSp5JEGIJ
— BMC Racing Team (@BMCProTeam) December 11, 2017
Większa część stroju jest identyczna jak w poprzednim sezonie – czerwono-czarne figury (ze złotym obramowaniem w przypadku mistrza olimpijskiego). Na szyi i górnej części spodenek pojawiły się niebieskie pasy z logo Sophos, a na rękawach ponownie wstawiono białe prostokąty ze znakiem TagHeuer. Za produkcję ponownie zabrała się firma Assos. Trzeba przyznać, że kolorowy miszmasz wygląda nieco kontrowersyjnie…
BMC Racing Team w przyszłym sezonie ponownie będzie celować w wiosenne klasyki wspierając Grega Van Avermaeta, który w kończącym się roku był jednym z najlepszych specjalistów od jednodniowych wyścigów. W Tour de France liderem ponownie będzie Richie Porte. Skład wzmocniono specjalistami od Ardenów – Simonem Gerransem i Alberto Bettiolem.