Marc Madiot i spółka mogą z jeszcze większym spokojem podchodzić do kolejnego sezonu. Kolejnym sponsorem ekipy FDJ została Groupama.
Przyjście nowego darczyńcy wiąże się nie tylko ze zwiększeniem budżetu o około 30% (według wstępnych informacji), ale także z kosmetycznymi zmianami w nazwie i na strojach. O ile wygląd koszulek będzie do złudzenia przypominał zeszłoroczny „kit” – zostanie dodane jedynie logo nowego sponsora, o tyle w nazwie dojdzie do dużego przetasowania. Wszystko wskazuje na to, iż od marca Thibaut Pinot i spółka będą ścigać si w zespole Groupama – FDJ.
Groupama i FDJ połączyły siły z myślą o przejęciu fotela lidera wśród francuskich grup zawodowych. Jednocześnie wszyscy pracują najlepiej jak potrafią, by w przyszłym sezonie ekipa stała się jedną z dziesięciu najlepszych drużyn na świecie
– przeczytaliśmy w oficjalnym oświadczeniu zespołu.
Co więcej, współpraca z nowym sponsorem otwiera też drogę do dalszego rozwoju instytucjonalnego. Wszystko wskazuje na to, iż w 2019 roku, Marc Madiot i jego kompani zdołają stworzyć swój zespół młodzieżowy.