Fot. Michał Kapusta / naszosie.pl

Tegoroczny Tour de Pologne na antenach TVP1 oraz TVP Sport cieszył się większą popularnością widzów. Najwięcej, bo ponad 1 mln widzów oglądało transmisję z 6. etapu Wieliczka-Zakopane w TVP1.

Średnia widownia Tour de Pologne w TVP1 w 2017 wyniosła prawie 850 tys. (11 proc.), a w TVP Sport 319 tys. widz. (4,4 proc.). Dla obu anten były to wyższe rezultaty niż w 2016 roku, kiedy średnia widownia TVP1 wyniosła nieco ponad 800 tys. (9,0 proc.), a TVP Sport – 153 tys. widz. (1,8 proc.).

W szczytowym momencie podczas najlepiej oglądanego etapu Wieliczka – Zakopane 3 sierpnia (czwartek), czyli wjazdu Jacka Haiga z Australii na metę Jedynka miała prawie 1,6 mln widz. (16,26 proc.). 4 sierpnia (piątek) etap finałowy obejrzało w TVP1 ok. 970 tys. widz., przy udziałach 11,9 proc., w TVP Sport – ponad 460 tys. widz. (6,4 proc.). Walkę Rafała Majki na ostatnich metrach finiszu obejrzało tego dnia ponad 1,4 mln widz. (16,06 proc.).

Źródło: www.media2.pl

Poprzedni artykułByć jak Pantani
Następny artykułProwizoryczny skład Kolumbii na Mistrzostwa Świata wygląda imponująco!
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Yanev
Yanev

Te dane nie powinny dziwić nikogo. Przecież zasięg odbioru TVP1 jest znacznie większy niż TVPSport (dzięki redakcji za zaangażowanie Bartka Huzarskiego). Mnie natomiast dziwi – a właściwie to nie powinno – traktowanie przez Eurosport po macoszemu największego polskiego wyścigu przez okrojone transmisje i wyrzucanie ich z godzin największej oglądalności na godziny dla mających trudności ze snem i to na rzecz innych dyscyplin, niekoniecznie tych najpopularniejszych. Nie tak było wcześniej podczas Tour de Wallonie i jest aktualnie podczas BlinkBank Tour, chociaż równolegle idą MŚ w lekkoatletyce.