Fot: way2champ.com

Rafał Majka, brązowy medalista olimpijski z Rio, trzykrotny zwycięzca etapowy Tour de France, w dniach 16-17 września w Krynicy Zdrój zorganizuje wyścig dla amatorów – „Majka Days”.

Chcąc wam pomóc przygotować się do wyścigu „Majka Days” wraz w Arkiem Kogutem, naszym specjalistą od treningu, pierwszym w Polsce trenerem certyfikowanym przez UCI, stworzyliśmy specjalne plany treningowe.

Wszystkie plany dostępne są na zaawansowanej platformie treningowej Training Peaks. Rozpiski będą pojawiały się sukcesywnie co dwa miesiące, w dostosowaniu do terminu imprezy Majka Days. Proponujemy trzy wersje planów:

  1. Początkujący – celem planu jest budowa podstawowej kondycji do jazdy na rowerze i przygotowanie do sezonu wiosenno-letniego z udziałem w kilku wyścigach na dystansach 30-40km.
  2. Średnio-zaawansowany – celem planu jest budowa silnika tlenowego, rozbudowa siły mięśniowej oraz mocy na progu FTP. Dodatkowe ćwiczenia na siłowni wzmacniają korpus oraz mięśnie nóg. Plan przygotowuje do udziału w wyścigach kolarskich na dystansie średnim 50-70km.
  3. Zaawansowany – celem planu jest zaawansowana budowa silnika tlenowego, rozbudowa siły mięśniowej, praca nad rytmem pedałowania oraz zwiększenie mocy na progu FTP. Dodatkowe ćwiczenia na siłowni wzmacniają korpus oraz mięśnie nóg. Plan przygotowuje do udziału w wyścigach kolarskich na dystansie długim 90-120km.

Dostępne są dwie opcje planów treningowych:

BMC

1) Bezpłatne

  1. Plan treningowy na 8 tygodni
  2. Pełny opis 3 treningów, w pozostałych podane charakter i czas treningu
  3. Podstawowy opis aktualnego okresu treningowego
  4. Podstawowy opis stref intensywności
  5. Darmowe konto Training Peaks

2) Płatne PRO

  1. Plan treningowy na 8 tygodni
  2. Pełny opis wszystkich treningów
  3. Pełny opis aktualnego okresu treningowego (przygotowawczy) wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany treningów, dostosowania planu do siebie
  4. Szczegółowy opis stref intensywności
  5. Poradnik dietetyczny z 60 dziennymi przykładami menu dla kolarzy + wskazówki dietetyczne
  6. Darmowe konto Training Peaks

Dla czytelników naszosie.pl mamy zniżkę 15% przy wariantach płatnych. Aby skorzystać z rabatów należy wpisać specjalne kody:

– ​początkujący: naszosieway2champ1
– śr.-zaawansowany: naszosieway2champ2
– zaaw.ansowany: naszosieway2champ3

Jesli będziecie mieli pytania, wątpliwości możecie umówić się na rozmowę z trenerem Way2Champ już teraz – rozmowa jest darmowa i pozwoli Ci wybrać odpowiedni plan, wprowadzić go w życie oraz poczuć jak działa współpraca z personalnym trenerem kolarstwa!

Serdecznie zapraszamy!