ASO / letour.fr

ASO ogłosiło, że do tegorocznej edycji Piekła Północy dodano dwa dodatkowe sektory kostki brukowej.

Tradycyjnie już start nastąpi w Compiegne, a meta na welodromie w Roubaix. Na zawodników walczących o kostkę brukową czeka aż 29 sektorów o łącznej długości 55km (w sezonie 2016 było to 52.8km). Najpierw kolarze wjadą na Troisvilles à Inchy o długości 2.2km oraz Viesly à Quiévy (1.8km) i Quiévy à Saint-Python (3.7km). Kolejne będą dwa odcinki, które znalazły się na rozkładzie klasyka pierwszy raz od 1987 roku – Briastre i Solesmes. Najważniejsze wciąż będą oczywiście Lasek Arenberg, Mons-en-Pévèle oraz Carrefour de l’Arbre.

Pierwszy ma długość 3km i jest aktualnie remontowany, a drugi jest sporo krótszy, ale prowadzi pod górę! Naszym celem nie było utrudnienie wyścigu w tym momencie, ale znalezienie alternatyw pomiędzy sektorami bruku, żeby dodać różnorodności i pozwolić tym miejscom budować swoją legendę. W sumie akrobaci rowerów będą mieli dodatkowe 2.2km bruku do pokonania przed welodromem w Roubaix

– powiedział Thierry Gouvenou, twórca trasy.

ASO

Druga zmiana nastąpiła po Vertain à Saint-Martin-sur-Écaillon. Do Quérénaing à Maing poprowadzi nowa pętla, która zastąpi Capelle à Ruesnes. W drugiej części wyścigu nie ma już nowości.

Poprzedni artykułVolta ao Algarve: Fernando Gaviria pierwszym liderem! Łukasz Wiśniowski dziewiąty
Następny artykułOrganizatorzy Gent-Wevelgem przyznali dzikie karty
Menedżer sportu, fotograf. Zajmuje się sprzętem, relacjami na żywo i wiadomościami. Miłośnik wszystkiego co słodkie, w wolnym czasie lubi wyskoczyć na rower żeby poudawać, że poważnie trenuje.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments