Fot. Orica-BikeExchange

Wraz z początkiem wyścigu Tour de France należy zapamiętać nieco zmienione nazwy dobrze znanych drużyn – Cannondale-Drapac i Orica-BikeExchange. Zmiany mają związek z rozpoczęciem współpracy z nowymi sponsorami tytularnymi. 

Orica już kilka dni temu sygnalizowała rozpoczęcie współpracy z nowym sponsorem tytularnym – BikeExchange, ale dopiero dziś zaprezentowała nowe stroje.

Fot. Orica

Cieszymy się, że będziemy mogli pomóc BikeExchange rozwinąć skrzydła w biznesie i zapewnić fanom oglądanie naszych zawodników w światowym peletonie. To ekscytujące rozpoczynać największy wyścig na świecie z nowym partnerem i w nowych strojach – powiedział Gerry Ryan, właściciel Orici. 

Z kolei drużyna Cannondale-Drapac Pro Cycling będzie funkcjonowała pod taką nazwą przynajmniej przez pięć lat. Zmiany w strojach są dużo mniejsze niż w przypadku Orici-BikeExchange, ponieważ dodano tylko czerwone logo „Drapac”.

Fot. Cannondale-Drapac

Michael Drapac i ja jesteśmy przyjaciółmi już od jakiegoś czasu. Zawsze byłem pod wrażeniem jego umiejętności do prowadzenia biznesu i znajomości rynku. W dodatku to, co dodatkowo zachęciło mnie do podjęcia z nim współpracy, to pasja do pomagania sportowcom znalezienia drogi poprzez zdrowy tryb życia – tłumaczył Jonathan Vaughters, szef Cannondale-Drapac.

Wielką Pętlę w nowych strojach rozpocznie także Giant-Alpecin.

 

 

 

 

Poprzedni artykułBora-Argon 18 znalazła nowego sponsora na przyszły sezon
Następny artykuł3 etap Wyścigu Solidarności i Olimpijczyków zneutralizowany
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W kolarstwie szosowym urzeka ją estetyka tej dyscypliny stojąca w opozycji do cierpienia. Amatorsko jeździ na rowerze górskim i szosowym, przejeżdżając kilka tysięcy kilometrów rocznie.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments