Wraz z początkiem wyścigu Tour de France należy zapamiętać nieco zmienione nazwy dobrze znanych drużyn – Cannondale-Drapac i Orica-BikeExchange. Zmiany mają związek z rozpoczęciem współpracy z nowymi sponsorami tytularnymi.
Orica już kilka dni temu sygnalizowała rozpoczęcie współpracy z nowym sponsorem tytularnym – BikeExchange, ale dopiero dziś zaprezentowała nowe stroje.
Cieszymy się, że będziemy mogli pomóc BikeExchange rozwinąć skrzydła w biznesie i zapewnić fanom oglądanie naszych zawodników w światowym peletonie. To ekscytujące rozpoczynać największy wyścig na świecie z nowym partnerem i w nowych strojach – powiedział Gerry Ryan, właściciel Orici.
Z kolei drużyna Cannondale-Drapac Pro Cycling będzie funkcjonowała pod taką nazwą przynajmniej przez pięć lat. Zmiany w strojach są dużo mniejsze niż w przypadku Orici-BikeExchange, ponieważ dodano tylko czerwone logo „Drapac”.
Michael Drapac i ja jesteśmy przyjaciółmi już od jakiegoś czasu. Zawsze byłem pod wrażeniem jego umiejętności do prowadzenia biznesu i znajomości rynku. W dodatku to, co dodatkowo zachęciło mnie do podjęcia z nim współpracy, to pasja do pomagania sportowcom znalezienia drogi poprzez zdrowy tryb życia – tłumaczył Jonathan Vaughters, szef Cannondale-Drapac.
Wielką Pętlę w nowych strojach rozpocznie także Giant-Alpecin.