Włoski producent zdecydował się na użycie grafenu przy tworzeniu swojego ogumienia. Dzięki temu materiałowi opony zyskały niższą wagę, zmniejszone zużycie i lepszą przyczepność.

Najwyższym modelem ma być Corsa Speed. Vittoria twierdzi, że jest to najszybsza szytka testowana przez Wheel Energy w Nastoli w Finlandii. Na razie jedynym dostępnym rozmiarem będzie 700x23C ze wskaźnikiem TPI równym 320, ale być może wprowadzą szersze wersje. Dla obecnego wynalazku waga wynosi zaledwie 205g! Dużym minusem jest niestety fakt, że Vittoria nie poleca używania ich do treningu i ogranicza przeznaczenie do jazdy na czas.

Modelem do codziennego stosowania będzie Vittoria Corsa. Tutaj zastosowano czterowarstwowe poszycie i wzmocnioną konstrukcję. Kolejnym zyskiem są proponowane rozmiary – 700x23C, 700x25C oraz 700x28C. Waga niższego modelu odpowiednio wyniesie 235, 240 i 265 gramów.

Ceny obu modeli mają być dopiero podane, ale znane są statystyki modelu Rubino, opony treningowej. Tutaj wskaźnik TPI wynosi 60 (wyższa wytrzymałość), rozmiary 700x23C, 25C oraz 28C i wagi od 320 do 360g. Cena najniższej wersji to około 70zł za sztukę.

źródło: bikeradar

Poprzedni artykułMŚ: Adam Yates za Gerainta Thomasa w reprezentacji Wielkiej Brytanii
Następny artykułRichmond 2015: Skład Orica GreenEdge na drużynową czasówkę
Menedżer sportu, fotograf. Zajmuje się sprzętem, relacjami na żywo i wiadomościami. Miłośnik wszystkiego co słodkie, w wolnym czasie lubi wyskoczyć na rower żeby poudawać, że poważnie trenuje.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments