Podczas środowej konferencji prasowej, władze UCI poinformowały o zmianie logotypu i systemu identyfikacji wizualnej. Całe przedsięwzięcie ma pomóc naprawić wizerunek całej instytucji.

Najważniejszą częścią logo pozostanie charakterystyczna tęcza, symbol wieloletniej kolarskiej historii. Ma ona na celu pielęgnowanie tradycji, która stała się bazą dalszych działań włodarzy instytucji.

Zgodnie z podpisanymi umowami, pod władanie UCI wchodzi osiem różnych dyscyplin, a wraz z nimi organizacja mistrzostw i pucharów świata. Jednocześnie Unia jest odpowiedzialna także za mistrzostwa świata amatorów (mastersów), rozwój kolarstwa oraz propagowanie roweru jako nieodłącznej części codzienności.

Kluczowym celem modernizacji wizerunkowej jest wzmocnienie tożsamości Międzynarodowej Unii Kolarskiej oraz zwiększenie jej widoczności. We współpracy z agencją SomeOne, odnowione logo jest wsparte poprzez rozbudowany SIW, w skład którego wchodzą również ikony i fotografie. Cała przebudowa ma na celu zdobycie nowych partnerów biznesowych.

Podczas środowego spotkania z mediami głos zabrał także przewodniczący Brian Cookson.

Odświeżony SIW symbolizuje zobowiązanie UCI do rozwoju i unowocześnienia organizacji z jednoczesnym nawiązaniem do tradycji. Mając na celu polepszenie wizerunku Unii, nowe logo i cała paczka wizerunkowa powinny zdać egzamin i działać znacznie skuteczniej we współpracy z partnerami i sponsorami, budując nową, silną markę.

Niewykluczone, że w najbliższych tygodniach, włodarze UCI zdecydują się na kolejne tego typu ruchy.

Poprzedni artykułFroome „ominął” kontrolę antydopingową
Następny artykułTour de France: Katusha z „Purito” i Kristoffem
Dziennikarz z wykształcenia i pasji. Oprócz kolarstwa kocha żużel, o którym pisze na portalu speedwaynews.pl. W wolnych chwilach bawi się w tłumacza, amatorsko jeździ i do późnych godzin nocnych gra półzawodowo w CS:GO.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments