Firma Trek przekazała Akademii Copernicus Michała Kwiatkowskiego dziesięć nowych rowerów –  model Emonda SL 6.

Sponsor Akademii, firma Trek przekazała dziś dziesięć karbonowych rowerów z serii Emonda – najlżejszych rowerów na świecie produkowanych seryjnie.  Rowery odebrał główny ekspert ds. technicznych Akademii – Piotr Grzyb oraz jeden z trenerów Tomasz Owsian.

Młodzi kolarze z Torunia będą trenować i ścigać się na rowerach z włókna węglowego OCLV serii 500, które zapewnia ramy lekkie, mocne i sztywne. Model Emonda SL 6 waży jedynie 7,39 kg! Pełna grupa Shimano Ultegra z jedenastoma rzędami, sprawia że biegi zmienia się sprawnie i precyzyjnie.

Pełna specyfikacja przekazanych rowerów:

Kolor

Viper Red (ponoć najszybszy? ;-))

Masa

7,39 kg/56 cm (waga zależy od rozmiaru ramy)

Rama z widelcem

Rama

Ultralekkie włókno węglowe OCLV Serii 500, optymalizacja rur na osiągi i wygodę jazdy, E2, wkład suportu BB90, wewnętrzne prowadzenie linek, kompatybilna z DuoTrap S, sztyca podsiodłowa Ride Tuned, osłona 3S przeciw spadaniu łańcucha

Widelec

Émonda w pełni włókno węglowe, E2

Geometria

H2

Koła

Koła

Bontrager Race, Tubeless Ready

Opony

Bontrager R2 Hard-Case Lite, 700x23c

Napęd

Manetki

Shimano Ultegra, 11-biegowe

Przerzutka przednia

Shimano Ultegra, zintegrowana

Przerzutka tylna

Shimano Ultegra

Korba

Shimano Ultegra, 50/34 (kompakt)

Kaseta

Shimano Ultegra 11-28, 11-rzędowa

Łańcuch

Shimano Ultegra

Komponenty

Siodełko

Siodełko Bontrager Paradigm Race, szyny cro-mo

Sztyca

Nasadka sztycy Bontrager Ride Tuned z włókna węglowego, offset 20 mm

Kierownica

Bontrager Race Lite, VR, 31,8 mm

Mostek

Bontrager Race Lite, 31,8 mm, 7 stopni

Stery

Zintegrowane łożyska maszynowe, uszczelnione, 1–1/8″ góra, 1,5″ dół

Zestaw hamulcowy

Shimano Ultegra

Akcesoria

Uchwyty

Owijka Bontrager Gel Cork

[flagallery gid=92]

 

Poprzedni artykułAndy Schleck znalazł nowe zajęcie
Następny artykułParyż-Nicea: Nacer Bouhanni jedzie po pierwsze zwycięstwo dla Cofidisu
Pomysłodawca, założyciel i właściciel naszosie.pl. Z wykształcenia ekonomista, kilkanaście lat zarządzający oddziałami banków. Pracę w „korpo” zakończył w 2013 i wtedy to zdecydował poświęcić się tylko pasji. Na szosie jeździ amatorsko od ponad 20 lat. Mąż i ojciec dwóch synów.
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
zbyszek
zbyszek

Szok,nasi producenci welocypedów nie wpadli na ten POmysł ?!