Cezary Zamana i firma KROSS zapraszają na ogólnopolski cykl maratonów szosowych, który w nowej formule „od amatora do zawodowca” wystartuje 9 maja w Warszawie.

Kross Road Race

 

Punktualnie o godzinie 9:30 w obecności Burmistrza Przasnysza Pana Waldemara Trochimiuka Cezary Zamana i firma Kross zainaugurowali pierwszy ogólnopolski cykl maratonów szosowych dla amatorów, który w nowej formule „od amatora do zawodowca” wystartuje już 9 maja w Warszawie. Miasto Przasnysz będzie gospodarzem 4. etapu cyklu, powracając tym samym, po latach przerwy, na kolarską mapę Polski. To właśnie w Przasnyszu Cezary Zamana wystartował w swoim pierwszym wyścigu szosowym i tutaj firma Kross, sponsor tytularny nowego cyklu szosowego, ma swoją siedzibę.naszosiepl patronem medialnym

Burmistrz jako przedstawiciel współorganizatora wyścigu podkreślił, że Przasnysz jest doskonale przygotowany na taką imprezę i cieszy się z możliwości promocji miasta poprzez duży ogólnopolski wyścig kolarski. Będzie wspierał inicjatywę Cezarego Zamany oraz lokalnego producenta rowerów ze znaczkiem Kross, który dziś jest największą taką firmą w Polsce, a także liczącą się marką rowerową w Europie.

Cezary Zamana zwrócił uwagę na dużą rolę samorządów przy organizacji tak dużej imprezy, jaką jest cykl Kross Road Tour. Kwestie zabezpieczenia i wyłączenia z ruchu rozległego obszaru, na którym odbywa się wyścig, przygotowanie zaplecza dla kilkuset uczestników oraz kibiców, to wyzwania dla lokalnych władz miast  – gospodarzy.

Pierwsza edycja cyklu startuje już w maju i będzie miała 5 etapów w całej Polsce.

Zmagania rozpocznie jazda indywidualna na czas, która wytypuje grupy startowe według stopnia zaawansowania zawodników. Dzięki temu w wyścigu będą mogły wziąć udział osoby zaczynające swoją przygodę z rowerem szosowym oraz zawodowcy, którzy ścigają się już wiele lat. Ta nowatorska formuła w połączeniu z profesjonalnym zapleczem techniczo-organizacyjnym oraz ogromnym doświadczeniem Cezarego Zamany w organizowaniu dużych imprez kolarskich, pozwoli bezpiecznie przeprowadzić zawody ze startu wspólnego.

Zawodnicy będą rywalizować na dwóch głównych dystansach: 35-50 km oraz 75-110km. 

Trasy wyścigów zostały starannie wytypowane pod względem dobrej jakości dróg oraz miejsca, które zapewni kibicom atrakcje w oczekiwaniu na zawodników. Tytularnym sponsorem wydarzenia została firma KROSS, największy producent rowerów w Polsce, która w tym roku zaprezentowała nową, rozbudowaną kolekcję rowerów szosowych. Seria modeli Vento to odpowiedź na potrzeby polskich rowerzystów, coraz chętniej jeżdżących na długich dystansach i oczekujących wysokiej klasy sprzętu. Szeroki przedział cenowy rowerów to ukłon zarówno w stronę osób początkujących, jak i bardziej zaawansowanych użytkowników. Na rowerach Vento swoją kondycję oraz wytrzymałość budują zawodnicy Kross Racing Team, na czele z wicemistrzynią olimpijską Mają Włoszczowską.

ETAP I – WARSZAWA (09.05)

ETAP II – GŁOWNO (20.06)

ETAP III – NOWY TARG (18.07)

ETAP IV – PRZASNYSZ (29.08)

ETAP V –  RAWA MAZOWIECKA (19.09)

Serwis naszosie.pl jest Patronem medialnym cyklu Kross Road Race.

 

Informacja prasowa

Poprzedni artykułAstana: „Jesteśmy w kontakcie z naszymi prawnikami”
Następny artykułFarrar: „Klasyki to dla mnie główny cel sezonu.”
Pomysłodawca, założyciel i właściciel naszosie.pl. Z wykształcenia ekonomista, kilkanaście lat zarządzający oddziałami banków. Pracę w „korpo” zakończył w 2013 i wtedy to zdecydował poświęcić się tylko pasji. Na szosie jeździ amatorsko od ponad 20 lat. Mąż i ojciec dwóch synów.
Subscribe
Powiadom o
guest
5 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Łukasz
Łukasz

Szkoda że na pomorzu kolarzy nie ma bo wszystko daleko w polsce… Czemu nic bliżej szczecina ???

yorg
yorg

Ile będzie kosztować startowe,to zasadnicze pytanie.

mazan
mazan

pewnie z 70-siątaka….

zaki
zaki

Pisze tu bo wystąpił temat ile startowe całkowicie odbiegając od tematu wiec z góry przepraszam. Amatorzy płaca po 70-100 a nawet 150 a zawodowcy na wyścigach szosowych z Kalendarza PZKol maja ustalona przez PZKol stawke chyba 15-20 zł a na wyścigach UCI O zł (ale to chyba przepis UCI)…. ze stawkami startowymi dla elity PZKol zatrzymał się chyba 15 lat… a co roku większa stawka za sędziów, paliwo droższe itd Niech PZKol to przemyśli bo ludzie co robia wyścigi mają ciężko a lekko podnieść stawke by nie było tragedii skoro amatora stać nawet zapłacić 150 zł to kluby nie było by stać kilka zł więcej?

yorg
yorg

Tu nie ma sportu-zaki,to jest biznes,typowa balonowa impreza.