Peter SaganFirma PMU zakończyła współpracę z Tour de France, gdzie przez wiele lat była tytularnym sponsorem zielonej koszulki najlepszego sprintera.

Francuski bukmacher był z wyścigiem od 1991 roku i prawie każdy kibic kolarstwa kojarzył logo tej firmy z zieloną koszulką klasyfikacji punktowej wielkiej pętli. Organizator wyścigu – Amaury Spors Organisation, poszukują już nowego inwestora, który chciałby przejąć sponsoring prestiżowego wyróżnienia.

PMU za każdy sezon na koszulce Tour de France płaciło 1,5 miliona euro. Firma przyznaje, że ten koszt każdego roku zwracał się nawet dwunastokrotnie, ale wycofała się, gdyż zaplanowała większy wkład w sponsoring piłkarskiej Ligue 1.

 

Foto: bettiniphoto.net

Andrzej Gucwa

Poprzedni artykułFabio Aru pojedzie w Giro d’Italia i Tour de France?
Następny artykułTour de France 2016 ruszy z Normandii
W redakcji naszosie.pl praktycznie od samego początku. Obecnie większość czasu poświęca na prowadzenie grupy GVT. Weekendy zazwyczaj spędza na szosach całej Polski. Dla naszosie.pl zdobył trzy medale Mistrzostw Polski dziennikarzy w tym dwa złote. W Mistrzostwach Świata dziennikarzy na Krecie wywalczył czwarte miejsce w jeździe indywidualnej na czas.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments