Prezentujemy sprzęt od firmy Velo, a dokładnie rower marki Author CA 77, na którym w sezonie 2013 będą ścigać się kolarze Bank BGŻ Professional Cycling Team, czyli warszawskiej grupy kierowanej przez Zbigniewa Szczepkowskiego.

Author

 

Model: CA 77
Rozmiary: 480, 500, 520, 540, 560, 580 mm
Rama: AUTHOR carbon monocoque 700c
Widelec: AUTHOR carbon monocoque
Stery: FSA Orbit C-40 1.5″ taper
Mechanizm korbowy: SHIMANO Dura Ace 53-39 (170/172,5/175 mm)
Oś suportu: SHIMANO Dura Ace BB unit
Przerzutka przednia: SHIMANO Dura Ace (34,9 mm)
Przerzutka tylna: SHIMANO Dura Ace
Manetki: SHIMANO Dura Ace (22)
Kaseta: SHIMANO CS-7900 11-25 (10)
Łańcuch: SHIMANO 7900
Piasty kompletne koła: MAVIC COSMIC CARBONE SL 20 otworów
Hamulce: SHIMANO Dura Ace
Dźwignie: SHIMANO Dura Ace
Obręcze: kompletne koła – MAVIC COSMIC CARBONE SL 20 otworów
Szprychy: kompletne koła – MAVIC COSMIC CARBONE SL
Opony: PANARACER Race Type A Kevlar 700 x 23c
Kierownica: RITCHEY Logic II SL Carbon Road 420/440 mm
Chwyty kierownicy: AUTHOR poliuretan / silikon / żel
Wspornik kierownicy: RITCHEY WCS C-260 carbon
Wspornik siodełka: RITCHEY SL 1B Carbon Road (31,6 mm)
Obejma podsiodłowa: AUTHOR (34,9 mm)
Siodełko: FIZIK Antares k:ium
Ilość biegów: 22
Waga: 6,9 kg / 540 mm

 

Źródło: Bank BGŻ Team

Poprzedni artykułZnamy trasę 2. etapu Giro del Trentino 2013
Następny artykułAndrzej Piątek Dyrektorem Sportowym w Polskim Związku Kolarskim?
W redakcji naszosie.pl praktycznie od samego początku. Obecnie większość czasu poświęca na prowadzenie grupy GVT. Weekendy zazwyczaj spędza na szosach całej Polski. Dla naszosie.pl zdobył trzy medale Mistrzostw Polski dziennikarzy w tym dwa złote. W Mistrzostwach Świata dziennikarzy na Krecie wywalczył czwarte miejsce w jeździe indywidualnej na czas.
Subscribe
Powiadom o
guest
6 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Artur
Artur

Na zdjeciu DA 9000 jak się patrzy, w opisie pomieszane z poplątanym. Manetki DA 7900, które niby mają 22 biegi „Manetki: SHIMANO Dura Ace 22)” a do tego kaseta na dziesięć zębatek „Kaseta: SHIMANO CS-7900 11-25 (10)” W opisie wszystko 7900 poza wtrętem „22 biegi” na zdjęciu co innego.
Jakby rowery Bianchi czy Pinarello miały takie błędy na stronach ujeżdzających je zespołów to groziłoby to poważnymi konsekwencjami a tutaj „wsio ryba”. Na koniec na stronie bgż taka oto informacja „Jeśli podoba Ci się nasz „rumak” na sezon 2013, to możesz go kupić w jednym z „xxx sklepów xxx” ( xxx żeby nie było reklamy ). Jakie to porzeczki? Czarne. A czemu czerwone? Bo jeszcze zielone.

Roman
Roman

authory to rzadkość u mnie na szosie pewnie dlatego że cena dość wysoka a co w zamian bez cudów no i pokażcie mi jakiegoś zamożnego amatora któremu się zamaży ten rumak za 20 tys hahaha ten rower jest wart 12 a błędy w opisie co tam na pewno producent zastrzegł sobie prawo zmian w sepc.

zbyszek
zbyszek

Szkoda,że Author nie pokaże historii swoich rowerów.2001r.kupiłem model na Sorze,co ja się miałem z asymetrycznym tylnym kołem,krzywe hamulce musiałem dopiłowywać do równoległości,koła majtały,że hej,no i na dokładkę w suporcie pęknięta miska z plastyku.Walka była już w samym sklepie,bo przy wymianie suportu korba wciśnięta na sucho musiała być odpiłowana.Uznaję zasadę,że koła Mafiki(mam 3 komplety i dobry łańcuch)to warunek nie myślenia o rowerze,kiedy toczę się po szosie.Obecne rowery Autora to już kosmos.Koledzy je mają i wbrew modzie z opadającą rurą ramy ten rower na szosie zupełnie superowsko się prezentuje.Taka rama gdzie podczas zjazdów można docisnąć udami ramę daje dodatkową sztywność a przy podchodzeniu na hopkach na stojąco nie walniesz kolanem o ramę.SZEROKIEJ !

łukasz
łukasz

witać ktoś się machnął bo w oficjalnej specyfikacji na stronie Authora jest nowy Dura Ace 9000 – http://www.author.cz/kola/2013/ca-77/

Norbi
Norbi

Moje doświadczenia z marką Author są bardzo pozytywne – miałem model A5505 na Shimano 105 – 5 lat amatorskiego ścigania się na szosie (ok.9-11 tys. km rocznie) w Republice Czeskiej i rower mimo kilku poważniejszych kraks cały i nie zawodny. Najlepsze jednak w tym wszystkim jest to, że 2-mce przed upływem 5-letniej gwarancji zauważyłem małą (ok. 7mm ryskę na ramie przy śrubie mocującej bidon) i co się okazało….. dostałem nową ramę – model 3 lata młodszy i o jedną półkę wyższy. Podajcie mi inny przykład takiej firmy. Pozdrawiam.

a
a

inne marki co wymieniaja ramy? trek, orbea… dalej?