Rower szosowy Kross Vento 1.0 2013, oferowany przez firmę z Przasnysza, to jeden z najniższych cenowo rowerów szosowych dostępnych na rynku polskim.
Najnowsza kolekcja powstała w wyniku ciągłego rozwoju rowerów szosowych marki Kross. Na 2013 rok firma przygotowała cztery wersje (1.0, 2.0, 3.0 oraz 4.0), w zależności od wymagań, zasobności 'kieszeni’, dostępne są w odmianach S,M,L oraz XL.
Firma Kross nieprzerwanie dąży do budowania doskonałych rowerów. Przy projektowaniu nowych rowerów wykorzystała opinie użytkowników i własne doświadczenie, najnowsze trendy oraz materiały. W tej kolekcji 2013 powstały rowery pod ścisłym nadzorem działu rozwoju nowych produktów.
Poszukiwanie nowych technologii, rozwiązań i projektów to jedno z zadań grupy inżynierów, grafików i ekspertów wzornictwa. To właśnie tu powstają projekty ram, pierwsze prototypy, w końcu tu trafiają dane po pierwszych testach. Wszystko po to, aby rowery KROSS były coraz lepsze. Dodatkowo dział R&D dba o dobór odpowiedniego osprzętu do poszczególnych grup rowerów, a także o wygląd zewnętrzny naszych produktów. Tak między innymi możemy sie dowiedzieć w internecie o producencie tych rowerów.
Rama jest dostępna w technologii z Aluminium Superlite, w kolorze od czarno-srebrnego matowego (wersja 1,0) do biało-czarnego (wersja 4,0), oczywiście w oparciu o nowe projekty i technologie grupy inżynierów i ekspertów firmy Kross. Pozostałe wyposażenie jest standardowe, jak w innych, podobnych rowerach, w zależności od wersji tj. od 1.0 do 4.0.
Na uwagę jednak zasługuje wyposażanie w osprzęt renomowanych, w zależności od wersji, sprawdzonych na rynku firm jak Shimano (przerzutki, łańcuch, korby, suport, kaseta, manetki, dźwignie, pedały), Selle (siodło), Tektro (hamulce).
Waga od 10,4 kg do 8,0 kg.
Gwarancja producenta 24 miesiące, sieć dystrybucyjna, ogólnopolska, raczej w większych miastach (Warszawa, Kraków).
Na rok 2013 obecnie oferowany model Kross Vento 1.0 2013, to jeden z najniższych cenowo rowerów szosowych dostępny na rynku polskim, w cenie promocyjnej (od 2199 PLN) do końca bieżącego roku, gdyż jest prawdopodobne, że po nowym roku cena tych rowerów będzie inna, oczywiście w 'górę’.
Specyfikacja:
Rama | Aluminium Superlite |
Kolory | CZARNO SREBRNY MAT |
Rozmiar | S,M,L,XL |
Widelec | Alu |
Tylny amortyzator | – |
Ilość biegów | 24 |
Przerzutka przód | Shimano 2300 FD-2303, trzyrzędowa 31,8 mm |
Przerzutka tył | Shimano SORA RD-3500-GS |
Hamulec przód | Tektro R340 |
Hamulec tył | Tektro R340 |
Dźwignie hamulca | Shimano ST-2303, 3 biegi |
Manetki | Shimano ST-2300, 8 biegów |
Korby | Prowheel ISIS 52/42/30T |
Suport | VP MB-602; ISIS |
Łańcuch | Shimano HG40 |
Kaseta / Wolnobieg | Sram PG-850 13-26T |
Piasta przód | Formula RB31 32H |
Piasta tył | Formula RB32 32H |
Opony | Schwalbe Lugano PP 700x23c |
Obręcze | Alexrims R450 32H |
Kierownica | KROSS Sport Components (Aluminiowa; 400-440; Głębokość: 84mm; Wysokość: 131mm; 31,8mm) |
Wspornik kierownicy | KROSS Sport Components (aluminium, wznios 31,8mm) |
Wspornik siodła | KROSS Sport Components (aluminium, 27,2mm) |
Stery | VP-A01E Semi-Integrated |
Siodło | Selle Royal Seta Custom |
Chwyty | Velo Velvet |
Pedały | – |
Waga | 10,30 kg |
ajari
Foto + specyfikacja: www.kross.pl
Widelec Alu miałem kiedyś w swojej Meridzie. Wolałbym nie upupliczniać zdjęć jego rury sterowej i lakieru. Był pomarszczony, a materiał ewidentnie zmęczony.
chyba firma kross trochę przesadziła z cenami wersji karbonowych, 10 klocków za ultegre to trochę mało konkurencyjna cena, tak samo jak 6 za tiagre wiem, że propozycje cenowe konkurencji nie są też niskie ale czym ma taki kross konkurować z dużymi markami jak nie ceną. Nie wiem kto się pokusi na taki sprzęt za własne ciężko zapracowane pieniądze (zawodnicy sponsorowani są usprawiedliwieni;)
Litości! Co ma w sobie rower za 2200zł?
Czytając artykuł myślałem, że cena zaczyna się od 1200-1500zł.
Przecież max 1500zł kosztuje ten rower jakbym części po kolei z allegro ściągał.